نارسایی کلیه بیمار دیالیز بار کاهش می دهد به 2 بار / هفته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه بیمار دیالیز بار کاهش می دهد به 2 بار / هفته

نام بیمار: WAFEEQ
جنسیت مذکر
سن: 61
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: عربستان سعودی
او یک بیمار پیوند کلیه است و قبل از گرفتن عملیات او از اندام تورم بیش از 10 سال و افزایش کراتینین سرم 1 سال رنج می برد. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود قبل و بعد از درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
تاریخچه پزشکی:
10 سال پیش او گرفتار سرد که ادم اندام تحتانی ناشی از. پس از گرفتن دو هفته دارو ادم ناپدید شد. از آن پس، ادم متناوب ظاهر شد و آن را به بعد از استراحت ناپدید شد، به طوری که او توجه بالا به آن پرداخت نمی کند.
یک سال و 3 ماه پیش، ادم تشدید به طور ناگهانی، به طوری که او ون به بیمارستان محلی برای تشخیص بیشتر. سپس. فشار خون خود را به 140 / 80mmHg، پروتئین 3+، 2+ خون مخفی، خون نیتروژن اوره 78mg / dl، کراتینین 2.8mg / DL در افزایش یافته است. به منظور لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا، او تصمیم گرفت تا پیوند کلیه.
6 ماه پیش، او گرفتار سرد دوباره و این بار او تهوع جدی، استفراغ و ادم، فشار خون خود را تا 170 / 90mmHg رفت. آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 95G / L، پروتئین 2+، خون مخفی 2+، سطح کراتینین سرم به 9.2mg / dl در افزایش یافته است.
دکتر محلی او توصیه می شود به دیالیز اما او خودداری کرد.
شرایط قبل از پذیرش:
فشار خون 200 / 95mmHg
62g هموگلوبین / L
پروتئین 2+
خون مخفی 1+
BUN 67.1mmol / L
1411umol کراتینین سرم / L
UA (اسید اوریک) 452umol / L
تشخیص به عنوان:
FSGS عود پس از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، فشار خون کلیوی، کم خونی کلیوی
درمان در بیمارستان ما:
داغ فشرده درمان (به)، پا حمام درمانی (به ترویج گردش خون و حذف استاز خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از عملکرد کلیه)، مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، دیالیز (برای تسکین علائم جدی )
شرایط پس از درمان:
پس از درمان 25 روز، احساسات خود را، اشتها و کیفیت خواب همه تا حد زیادی بهبود کردم. علاوه بر این، نشانه هایی مانند استفراغ ناپدید شده است. فشار خون فراز سطح به 120-140 / 70-90mmHg نگه می دارد و ثابت است.
، BUN 20mmol / L، 691umol کراتینین / L، UA 327umol / L سرم - آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 83g / L، پروتئین +، مخفی خون + است.
بار دیالیز او شده است پایین به 2times / هفته از 3times / هفته. و ما معتقدیم که او را از دیالیز به زودی خلاص شوید.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: